Aanmelden

Aanmelden?

Gun jezelf een inspirerende, leerzame en gezellige dag en meld je aan via onderstaande button. Aanmelden is mogelijk tot 12 mei 2024. Na aanmelding ontvang je per e-mail een bevestiging. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact met ons op via de onderstaande contactgegevens. Uiterlijk een maand voorafgaand word je in de gelegenheid gesteld om je voorkeur op te geven voor de workshops. Je ontvangt uiterlijk één week voorafgaand aan het congres de laatste praktische informatie.

Kosten voor deelname
De kosten voor deelname aan het congres bedragen € 245,- per deelnemer (vrij van btw). Wanneer de aanmelding via de zorggroep verloopt, dan is er bij een aanmelding van minimaal 10 deelnemers een gereduceerd tarief van toepassing. Mocht hier interesse voor zijn, dan kan je contact opnemen met Carolien Oerlemans via [email protected] of 088–2013820.

Annuleringskosten
Indien je verhinderd bent en niet aanwezig kan zijn bij het congres, dan gelden de volgende annuleringsvoorwaarden:

  • Een aanmelding kan tot 30 dagen voor aanvang van het congres kosteloos worden geannuleerd.
  • Bij annulering tussen 30 dagen en 14 dagen voor aanvang van het congres is 50% van de deelnamekosten verschuldigd.
  • Bij annulering binnen 14 dagen voor aanvang van het congres (of bij het niet verschijnen) is 100% van de deelnamekosten verschuldigd.
  • Indien het congres door Praktijksteun geannuleerd wordt en er reeds betaald is door de deelnemer of zorggroep, dan vindt er uiteraard restitutie plaats.

Annulering kan alleen per e-mail plaatsvinden bij Praktijksteun via [email protected]. De reden van annulering (of bij het niet verschijnen) speelt in alle gevallen geen rol. De deelnemer kan ervoor kiezen om in overleg een andere persoon aan het congres te laten deelnemen. Dit is alleen toegestaan indien de vervanging per e-mail aan Praktijksteun wordt medegedeeld voor aanvang van het congres.

Ben je als POH-GGZ in dienst bij Praktijksteun, dan gelden er voor jou andere kosten en annuleringsvoorwaarden. Deze zijn terug te lezen in de uitnodiging die je per e-mail hebt ontvangen.

Accreditatie
Accreditatie wordt aangevraagd bij de LV POH-GGZ (4 punten).
Na afloop van het congres worden de punten automatisch voor je aangevraagd.

Voor andere beroepsgroepen hebben wij geen accreditatie aangevraagd. Op verzoek is het mogelijk om een persoonlijk ‘bewijs van deelname’ te ontvangen, zodat je jouw deelname zelf bij je herregistratie als ‘elders geaccrediteerde scholing’ op kan voeren. Gelieve dit dan bij je aanmelding te vermelden.

Vragen of opmerkingen?
De organisatie van het congres ligt in handen van Carolien Oerlemans. Bij vragen kun je bij haar terecht via [email protected]l of 088–2013820.